“Greece: the richest place in the world”
by Beetroot
…as long as we can get rid of some “setbacks”!
The wonderful beaches, unique products, exquisite services and the
hospitality, Greece is known for, should never be compromised by
“setbacks”.
Greek graphic design agency Beetroot created a series of videos, commissioned by the Greek
Ministry of Tourism and the Greek National Tourism Organization about
the simple, everyday things that can really make a difference in Greek
tourism growth.
***
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα, παρουσιάστηκε η νέα καμπάνια του Υπουργείου
Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, με σλόγκαν “Ελλάδα, η
πλουσιότερη χώρα του κόσμου”, η οποία αποτελεί έργο του πολυβραβευμένου δημιουργικού γραφείου Beetroot.
Πρόκειται για μια σειρά από videos που απευθύνονται στους ίδιους τους
Έλληνες ως οικοδεσπότες και αφορούν στα πολύ απλά και καθημερινά
πράγματα που αν προσέξουμε, μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την
τουριστική ανάπτυξη στη χώρας μας.
Αυτό που είδατε είναι
το πρώτο απ' τα σποτ που θα παίξουν. Απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες,
για το πώς μπορούμε να βελτιώσουμε κάποια πράγματα. Ο σκοπός μας είναι
να βοηθήσουμε να αναπτυχθεί τουριστική συνείδηση - αυτό ήταν και το
brief που μας έδωσε ο ΕΟΤ. Πηγή: www.lifo.gr
No comments:
Post a Comment