-
Κινούμενος στα όρια μεταξύ αρχιτεκτονικής και τέχνης, ο Γαλλο-Πορτογάλλος αρχιτέκτονας Didier Fiuza Faustino μετέτρεψε μια διαφημιστική πινακίδα σε "συσκευή αστικής αναζωογόννησης" την οποιά ονόμασε "Double Happiness" / "Διπλή Ευτυχία". Η εγκατάσταση πραγματοποιήθηκε το 2009 για την Shenzhen-Hong Kong Bi-City Biennial of Urbanism and Architecture. Το παρακάτω κείμενο συνοψίζει το εννοιολογικό υπόβαθρο του έργου:
"Το έργο "Double Happiness" ανταποκρίνεται στην κοινωνία του υλισμού, όπου οι επιθυμίες φαίνεται να επικρατούν πάνω από όλα. Αυτό το νομαδικό αντικείμενο του αστικού εξοπλισμού επιτρέπει την επανενεργοποίηση των διαφόρων δημόσιων χώρων και επιτρέπει στους κατοίκους να ασπασθούν εκ νέου τμήματα της πόλης τους. Να διαφύγουν και να κυριαρχήσουν ταυτόχρονα στο δημόσιο χώρο μέσα από ένα παιχνίδι ισορροπίας και ανισορροπίας. Παίζοντας αυτό το "ριψοκίνδυνο" παιχνίδι, και δοκιμάζοντας τα όριά τους, δύο άτομα μπορούν να βιώσουν μαζί μια νέα αντίληψη του χώρου και να ανακτήσουν την επίγνωση του φυσικού κόσμου. "
On the border between architecture and art, the French-Portuguese architect Didier Fiuza Faustino converted an advertising billboard into an "urban reanimation device" titled "Double Happiness" for the Shenzhen-Hong Kong Bi-City Biennial of Urbanism and Architecture in 2009. We found this summary of the conceptual framework behind the project:
“Double Happiness responds to the society of materialism where individual desires seem to be prevailing over all. This nomad piece of urban furniture allows the reactivation of different public spaces and enables inhabitants to reappropriate fragments of their city. They will both escape and dominate public space through a game of equilibrium and disequilibrium. By playing this “risky” game, and testing their own limits, two persons can experience together a new perception of space and recover an awareness of the physical world.”
No comments:
Post a Comment